Searching...
Saturday 19 October 2013
20:33 0

Video: Mesin Pengeluar Sperm di China

Anda tidak perlu duduk/baring di tempat khas, kemudiannya “distimulasikan”(dirangsangkan) untuk mengeluarkan air mani selepas ini. Sebuah syarikat di China berjaya mencipta sebuah mesin pengeluar mani (sperma).
Mesin ini telah dipamerkan di Pesta Peralatan Perubatan Antarabangsa China yang diadakan baru-baru ini.
Syarikat SanWe, pencipta mesin ini, menjelaskan fungsi mesin ini sebagai “alat ini boleh membuat stimulasi pergerakan seperti vagina wanita”. Wow!!!
Keterangan produk di laman rasmi syarikat pula menyatakan: “Mesin ini boleh membuat stimulasi umpama vagina melalui urutan, sentakan, hisapan, getaran, dan boleh bertindak seperti vagina wanita terhadap kemaluan lelaki, mengeluarkan sperma dengan lebih cepat dan selamat”. Wah!!!
Sambung keterangan itu lagi, “Mesin ini adalah peralatan klinikal terbaik untuk mengeluarkan sperma.”
Hospital Cina memperkenalkan mesin baru yang boleh mengeluarkan sperma kepada penderma.
Sebuah hospital di China telah memperkenalkan sebuah mesin baru yang boleh membantu untuk mengeluarkan sperma kepada penderma. Menurut platform sosial Weibo, mesin automatik pengekstrak sperma itu telah diperkenalkan di sebuah hospital di Nanjing, ibukota wilayah Jiangsu.
Mesin yang berwarna putih, kelabu dan merah jambu itu mempunyai ‘paip urut’ di bahagian hadapan yang boleh dilaraskan mengikut ketinggian penderma.
Pengalaman baru: (Kiri) Seorang pelawat melihat mesin itu di sebuah pameran. (Kanan) Sebuah skrin kecil juga akan memainkan filem kepada pengguna
Kelajuan, frekuensi, amplitud dan suhu pada mesin ini juga boleh dikawal.
Ia turut mempunyai sebuah skrin kecil untuk memainkan filem yang dipilih pengguna untuk membantu mereka dalam proses pengekstrakan itu.
Pengarah Jabatan Urologi di Hospital Pusat Zhengzhou berkata mesin ini akan digunakan oleh pesakit yang mandul dan didapati sukar untuk mengeluarkan sperma dengan kaedah lama.
Sebuah laman web yang menjual mesin ini meletakkan harga GBP 2800 (lebih RM 13 ribu) dengan kata-kata promosi ‘ia memberikan pesakit rasa yang sangat selesa.’

0 comments:

Post a Comment