Searching...
Tuesday 25 November 2014
16:10 0

Mamat Bomba Ambil Kesempatan Dukung Gadis Mangsa Kemalangan Jadi Kontroversi.


Gambar seorang  Ahli Bomba dan Penyelamat Mendukung seorang Gadis mangsa kemalangan mencetuskan kontroversi | Seorang lelaki dan seorang wanita terpaksa menahan sakit untuk menunggu Ambulans sampai ke tempat kejadian, setelah Ambulans sampai di tempat kejadian, seorang anggota Bomba mengangkat gadis itu ke dalam kereta Ambulans.

Apa yang menyakitkan hati teman lelaki gadis tersebut, dengan selambah seorang mamat Bomba mendukung gadis tersebut ke dalam kereta Ambulans, manakala teman lelaki gadis itu tidak dihiraukan malah dibiarkan jalan sendiri menuju ke dalam kereta Ambulans.

Kejadian dipercayaai, motosikal yang mereka naiki terjatuh di susur keluar Jalan Tun Razak menghala ke Bukit Bintang, Kuala Lumpur semalam.

Kemalangan kira-kira pukul 1 petang itu berlaku apabila motosikal Yamaha LC yang mereka naiki tersebut tergesel dengan sebuah kereta lalu terbabas.

Kejadian itu mengakibatkan mangsa dan teman wanitanya yang cedera di bahagian kaki dan tangan terpaksa menahan sakit di tepi jalan raya selama hampir 30 minit apabila orang ramai enggan berhenti untuk membantu.






sumber:viralmalaya

0 comments:

Post a Comment