Searching...
Thursday 13 November 2014
00:36 0

Pemain Bola Sepak Berprofil Tinggi Ditangkap Khalwat Bersama Isteri Orang.

Seorang pemain bola sepak berprofil tinggi ditangkap khalwat bersama iteri orang dalam satu serbuan dilakukan oleh pihak berkuasa Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) awal pagi oktober lalu.
Menurut sumber yang turut sama terlibat dalam operasi, pemain bola yang mewakili sebuah pasukan berprofil tinggi dalam singan Liga Super, singgah di rumah pasangannya berusiah 28 tahun yang sudahpun beranak dua. sebaik sahaja siap beraksi mewakili pasukannya pada perlawanan suku akhir pertama Piala Malaysia.
Hubungan antara pemain berusiah 25 tahun yang juga pernah mewakili Skuad Shahzan Muda dan Perlis, dan wanita berkenaan dilaporkan sudah terjalin sejak 2 tahun lepas, dan suami wanita itu pernah beberapa kali berjumpa dengan pemain itu untuk menasihatkannya agar tidak berskandal dengan bini orang, namun tidak diendahkan.
Pemain itu yang juga anggota skuad kebangsaan sejakpenghujung 2007, memainkan peranan penting dalam skuad negara tersiih akibat kecederaan yang menyaksikannya terlepas beberapa kejohanan utama seperti skuad Sea 2009 Sukan Aia 2010 dan Piala AFF Suzuki 2010.
Perkembangan ini nyata suatuyang cukup mengejutkan dan mengecewakan, apatah lagi dikhabarkan ia telah sampai ke pengetahuan Preiden Persatuan Bolasepak diwakilinya, yang sebelum ini beria-ia memancingnya untuk beraksi bersama pasukan itu.
Pemain itu yang dihubungi Suara Sukan, mengesahkan memang dia yang terlibat dalam tangkapan itu, namun enggan mengulas lanjut dan ekadar menjawab, "takpelah awak tak tahu cerita sebenar, nak naikkan nama susah, tapi nak menjatukan orang senang." 
Kepadapemain tersebut, ini bukan soal tau atau tidak perkara sebenar, setiap orang yang ditangkap khalwat akan cakap benda sama. Yang peliknya anda tanpa segan siul mengaku mempunyai hubungan dengan wanita berkenaan yang sudah beranak dua dan langsung tidak menunjukkan rasa bersalah, sepatutnya melu dengan diri sendiri.
Harap semua pembaca kenal dan tahu siapa sebanrnya pemain bola sepak terkenal itu, kalau korang kenal diam-diam je la. Cukup korang ja yang tahu ye. - viralmalaya

0 comments:

Post a Comment