Searching...
Tuesday 23 December 2014
16:09 0

(FOTO) TAK PAKAI SELUAR DALAM, SEPARUH BOGEL, ARTIS WANITA MUNCUL TANPA DIUNDANG

Aktres Korea Selatan Noh Su Ram mencetuskan kontroversi apabila hadir tanpa diundang ke majlis anugerah ‘The 35th Blue Dragon Film Festival’ yang berlangsung di Seoul dengan memakai gaun seksi sehingga mendedahkan sebahagian tubuhnya.

Portal Koreaboo melaporkan insiden yang berlaku pada 17 Disember itu telah mengejutkan ramai pihak sehingga pelakon tersebut menjadi topik hangat di Korea.

Gaun seksi yang dikenakan oleh Noh Su Ram itu hanya menutupi bahagian penting tubuhnya. Malah dia juga kelihatan begitu yakin beraksi di hadapan kamera semasa acara karpet merah berlangsung.

Menurut jurucakap festival filem itu, pihak mereka tidak mengundang Noh Su Ram untuk hadir ke acara tersebut termasuklah acara karpet merah.


“Kami tidak memberikan sebarang jemputan kepada Noh Su Ram malah dia juga hadir dengan yakin sambil memakai pakaian yang agak tidak bersesuaian.

“Hanya pelakon dan pemberi anugerah yang dijemput sahaja hadir ke festival tersebut dan Noh Su Ram adalah satu-satunya artis yang datang tanpa diundang.” katanya.

Gaun Noh Su Ram yang menjadi kontroversi di Korea
Tambah sumber lagi, untuk menghormati tetamu adalah mustahil bagi pihak mereka untuk menyuruh pelakon tersebut pulang.

“Atas sebab-sebab tertentu adalah mustahil bagi pihak kami untuk menyuruh seorang artis yang bersusah-payah bersiap untuk hadir ke festival itu.

“Namun disebabkan tempat duduk semunya telah penuh dengan tetamu yang hadir melalui jemputan pihak kami tidak dapat membenarkan dia masuk.” Jelas sumber.

Bagaimanapun mereka bernasib baik kerana aktres itu mengambil keputusan untuk pulang selepas hadir ke acara karpet merah.

Insiden itu menyebabkan ramai pihak tidak berpuas hati dan Noh Su Ram telah dikecam di laman sosial dan dilabel sebagai artis yang sengaja mencari publisiti murahan.

0 comments:

Post a Comment