Searching...
Tuesday 16 September 2014
18:25 0

Zarina Anjoulie Kahwin Lelaki Afrika Kulit Hitam



Beberapa hari yang lalu ada gosip mengatakan Zarina Anjoulie dah berkahwin dengan warga kulit hitam.

Ini jawapan Zarina Anjoulie:

"Saya pun tak faham…Angin tak ada, ribut tak ada tahu-tahu orang kata saya bercinta dengan ‘Pak Hitam’ (Negr0). Tak cukup dengan itu, orang kata pula saya sudah berkahwin senyap-senyap dengan seorang Datuk. Benda tu semua tak masuk akal."Macam ini lah…kalau betul saya dah kawin, mana suami saya? Siapa dia? Saya sendiri pun tak tahu saya dah ada suami. Ya, memang saya marah bila gosip tu keluar. Memang tak masuk akal langsung…Sudahlah saya tidak ada di Malaysia semasa gosip tu timbul."Tak ke pelik tu…Ketika orang sibuk bercakap pasal kononnya saya bercinta dengan ‘Pak Hitam’ dan berkahwin secara senyap, saya berada di Indonesia atas urusan kerja. Saya sangat terkejut kerana kawan-kawan semua bertanya mengapa tidak menjemput mereka ke majlis perkahwinan saya,"

Maknanya gosip itu tak betullah, terjawab lah sudah.

Sumber

0 comments:

Post a Comment